15 Ocak 2009 Perşembe

RA

boyut atlamış bir uçurum dolusu kül kedim var
hepsi güzel hepsi kirli hepsi üvey annesinin ızdırabından melul bakmakta
çirkin bir ördek yavrusu çirkin oldugunu suda olmasa bilmeyecek ama ona çizilen çizgi bu
bilmemiz gerekenleri biliriz
oda, bizde

bir uçak kalktı az evvel ve unutulması gereken her yolcuyu geldigi yere geri götürene kadar bana dönmeyecek

ödemediğim halde kesilmeyen bir diyetim var sevgi üzerine
bir zamanlar var edilmiş ve sonra terkedilmiş gibi
kimse borcu yada alacagı sorgulamıyor
kulaklarımdan silinmeyen bir yalnızlık var
kelepir alınmış
sussam çare
bağırsan olur şey değil

1 yorum:

  1. Bir adım geri git,
    şimdi bir adım beri gel,
    evet.öyle.
    Lafını dalla sapla falan bölecem ama kardeşim kusur görme,bilmemiz gereken cüceliğimizin o yüce bilgilerini,unuttukça yüceliyoruz sanki
    ama buna izin vermiyorlar,tabiatın doğası gereği olsa gerek ben bilemedim.iplerle,yataklarla,çay partileriyle,iğnelerle,gerekirse ağır mühimmatla hatırlamanı istiyorlar.her unutuna bu güzelliği mutlaka yapıyorlar bulduklarına tabi.toplumun cücelerden arınması;devlerin bu cüceleri altında ezdiği zaman vicdan paranoyasına kapılmaması için gerekli şart gibi.ayak altında dolanmadan bi köşede beklemeye de izin vermiyolar ki o zaman devlerin kurban istediği anlaşılıyor.
    Bağır görkemine doyamadığım görkemim,ibnenin biri acıktıkça dilini yiyor,deli divane dev ayaklardan,dev dillerden saklanıp duruyor.
    Susmak çare diil,olsa olsa acıya kıyak geçmek sanki,gene bilemedim.

    YanıtlaSil