14 Ocak 2009 Çarşamba

Mirror

Ben ormanın ruhuyum.. ben olmazsam bu orman ağlar,yeşermez.Bir ordu pamuk cinim var benim.. Sadece ormanımız yeşerdiğin de mutlu olurlar.Kalbin temizse görebilirsin..



İnsan bir çiçeği severse,milyonlarca ve miyonlarca yıldızda yalnız bir çiçek açarsa,işte o yıldızlara bakarak mutlu olur.Kendi kendine şöyle der: ''işte orada,o yıldızların birinde benim çiçeğim.Ama koyun o çiçeği yedimiydi,bütün yıldızlar kararı verir.Bu hiç önemli değil öyle mi?



Ben Kemalelettinin pırpır etmesi için yaratılmış kanatlarıyım..Kemalettin senin sayende o perdeye tutunurken ve benim sayemde uçması gerekirken ben bunu başaramam..
Ben Kemalettin'in yalnızca estetik kaygısı olmaktan ibaretim..



Ben kaygılarında boğulan, mutfak tezgahında yakalayıp da azarladığınız o küçük karıncayım..Ardından parmağınızla ezip öldürdüğünüz..Siz kimsiniz de bana bu kadar kısa bir ömür bahşediyorsunuz..Yanlış zamanda yanlış yerde olmanın elbetteki cezası vardır..Bu ceza ölüm mü?
Oysa benim zamanımla sizinki aynı hızda ilerlemiyor..Ben ulaşmak istediğim yere giderken siz bana göre erken geliyorsanız mutfağa sizi kim öldürmeli yada kim cezalandırmalı...Tartıp ölçmekten ne kadar uzağız.Fütürsuzca yok ediyoruz tüm yaradılışları..Ben küçük bir karıncayım..Sadece kafam karışık..
♥♥♥
Sırayla ayna tutuyoruz kendimize..Nasıl göründüğümüze bakıyoruz..Daha derine derinin altına inmek için kasıyoruz..değişkeniz..Hepsi bu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder