22 Eylül 2012 Cumartesi

şimdi emel sayından dinliyoruz nasıl geçti habersiz o güzellim yıllar söz müzik .....

epeyce olmuş
epey

çok mu içine girdik bu hayatın da unuttuk herşeyi diye düşündüm.
pek insancayım ben de hepimiz kadar kapılıyoruz ya,
dertlerimiz hep çok.
başımızı kaşımaya adam tutacağız!
edebiyattan, kelamdan uzun uzun cümle kurup ortaya bırakmaktan o kadar uzaklaşmışım ki cano,
yakınlaşacağımdan da değilde bu bataklıkta hani özlemdendir diyelim.
kutlarım kurtuluşunu taa buralardan
uykusuz bir gece vakti pek uyuyasım olmasada iştir güçtür ya hani pazar olsada uyanacağımız
bir uyuma hali karşı koyduğum anlatamasamda anlarsın diye,
dedelerden nasihat alınmış kulaktan dolma cümleleri yad ediyorum izninle.
göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor ya zaman
artık daha kapalı olsalarda benimkiler -tekrar açılıp açılmayacağı bilinmez-
geçti ya tüm dünler sevinsekmi üzülsekmi bilemedim gece gece
belki uykusuzluktan belki  o acımazsız öğretmenimiz zamandan
kararsızca yazıyorum cano
kusardık ya ortaya cümleleri sonra ard arda sıralayıp metinler yazardık öyle yapasım geldi
taa oralarda olsanda bilirim taa ozamanlar buralardaydık.
ben buralardan yazıyorum oralara
iyisi mi iyi bakalım kendimize iyi olalım
yaş geçmeden dedim eş dost ne der diye fazla düşünmeden
fırsat bulmuşken yazıyorum içimden içimden
ve derler ya demiştin ya aynen öyle öperim gözlerinden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder